העליון: החל מראשון הקרוב ייאסר השימוש בפנגו

נתן גולד No Comments on העליון: החל מראשון הקרוב ייאסר השימוש בפנגו
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בית המשפט העליון דחה היום (שני) את בקשת חברת פנגו להארכת ההתקשרות של מרכז השלטון המקומי עימה, ולכן החל מיום הראשון הקרוב לא ניתן יהיה לשלם באמצעות האפליקציה הפופולארית בערים רבות ברחבי הארץ

על פי החלטת בית המשפט ייאסר השימוש במערכת שירותי החניה של חברת  "פנגו" במספר ערים במדינה. בהם מספר ערים מרכזיות, בחלק מהערים, נמצאת חברת פנגו, במו"מ מתקדם עם השלטון המקומי, לחברת סלופארק, המתחרה מול פנגו, קיים שירות בחלק מהערים.

אם לא ייחתמו עד יום הראשון הקרוב הסכמים בנושא, לא ניתן יהיה לשלם באותן ערים באמצעות האפליקציה. פנגו שנמצאת כעת במגעים עם חלק מהרשויות המקומיות, טרם חתמה עם שורה ארוכה של ערים על הסכמים פרטניים וייתכן שלא תספיק לעשות זאת עד יום ראשון. ביניהם: הערים תל אביב, ירושלים, חיפה, פתח תקווה, בני ברק, אילת, גבעת שמואל, נצרת, עכו, כרמיאל, נהריה, ראש העין, ונס ציונה יהיה על הנהגים לשלם באמצעי תשלום מסורתיים.

פסיקת בית המשפט העליון, באה על רקע הטענות שחלק מהערים לא קיימו מכרז על שירותי חניה. הורה לפתוח את שוק תשלומי החניות בישראל וקבע בהחלטתו כי על הרשויות המקומיות, באמצעות החברה למשק וכלכלה, לסיים את התקשרותה עם חברת "פנגו" בחודש פברואר 2015 ולפרסם מכרז חדש להסדר חניה באמצעות הסלולרי במקביל. משמעות הדברים שחברת משכ"ל הייתה אמורה לסיים עד פברואר האחרון את ההתקשרות עם פנגו ויצאו למכרז מסודר. פער זמנים בין סיום החוזה של המרכז למשק ולכלכלה של השלטון המקומי (משכ"ל) לבין פרסום תוצאות המכרז, הוביל לכך שהשימוש ב"פנגו" באותם ערים ייאסר מתחילת שבוע הבא על פי הכרעת בית המשפט.

מי שמקווה לשפר את מצבה בעקבות החלטת בית המשפט היא חברת "סלופארק", המספקת שירותי חנייה ב-30 ערים ורשויות מקומיות ונאבקת מול "פנגו" על קיומה. בהן: תל אביב, ראשון לציון, רחובות, רמת גן, גבעתיים, באר שבע, הרצליה, כפר סבא וחדרה



0 תגובות